Aug 6, 2010

...کی بخورد دارو را


ای خدای بزرگ...می بگویند تو وجود نداری-
پس داری با کی حرف می زنی؟+
آخر می گویند زائده ی تصورات خودمی-
زکی! یعنی تو خالق من باشی؟+
خوب شاید. نمی دانم... می گویند یک بیماری ای به اسم اسکیزوفرنی هم وجود دارد آخر-
خُب چرا قرص هایت را نمی خوری که خوب بشوی؟+
هووووم...باشد-
عجب رویی... اصلاً حالا که فکرش می کنم شاید من اسکیزوفرنی دارم+
اهوووم این هم هست-
اِه؟! پس من بروم زودتر داروهایم را بخورم نه؟؟+
چطور است هر دو بخوریم ببینیم چه می شود-
!اوکی باشد باشد بچرخ تا بچرخیم+
.
.
.
: X
شلوغ اش نکنید...شلوغ اش نکنید، هر کی جای اش خوب است. حوصله ندارم جمع کنید بساط را بروید پی کار تان یالاه
.
.
.
کی بود؟؟+
!!کی بود؟؟ چی بود-
من نبودم...+
: X
هی تو! کم حرف بزن گردونه را بچرخان ببینم
!من؟؟چشم+
...-

2 comments:

  1. eeeeeey val
    in matnet mano yade neveshte haaie sheldon silverstein endaakhtttt
    va albate man vaaa OOOshaan modaathaast ke becharkh ta becharkhim darimmmm o zaheran dore ham micharkhimm

    ReplyDelete
  2. شِل؟؟ من همیشه بهم گفته اند تُرشی کم بخورم :D
    اونو نمی دونم و برای اوشان را هم بفرست جای دیگری بازی کند

    ReplyDelete